Για τον πιστοποιημένο χρήστη, η υποβολή της αίτησης και των απαραίτητων δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά. Το παραγόμενο Πιστοποιητικό/Βεβαίωση διατίθεται ηλεκτρονικά. Κατόπιν επιλογής του χρήστη μπορεί να αποσταλεί και ταχυδρομικά στην ορισμένη από το χρήστη Διεύθυνση.

Εναλλακτικά, η υποβολή της αίτησης και των απαραίτητων δικαιολογητικών καθώς και η παραλαβή του παραγόμενου Πιστοποιητικού/Βεβαίωσης μπορούν να γίνουν είτε αυτοπροσώπως είτε με εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στα γραφεία Εσόδων του Δήμου στην αρμόδια Δημοτική Ενότητα.

Στοιχεία Επικοινωνίας Γραφείου Εσόδων:
Δημαρχείο, Αποστόλου Σαμανίδη 21, Πανόραμα, TK 55236
Τηλ.: 2313 301081, 23130301082, 2313301085
Fax.: 2310 332360

Αίτηση που αφορά στα μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα.
Ενημερώνει το αντίστοιχο αρχείο έτσι ώστε τα ακίνητα να συμπεριληφθούν στους σχετικούς ετήσιους φορολογικούς καταλόγους του Τ.Α.Π. μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων.

Δικαιολογητικά
  1. Αίτηση (Υπόδειγμα)
  2. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας ακινήτου / μίσθωσης (αν είναι μισθωμένο)
  3. Αίτηση διακοπής σύνδεσης παροχής ηλ. ρεύματος
  4. Τελικός λογαριασμός ρεύματος
  • Για να υποβάλετε αίτηση θα πρέπει να συνδεθείτε στο σύστημα από εδώ.